Onsdag

Lång dag på jobb igår...lite småseg sådär. Men ändå, jobb är jobb och det är kul att vara där:) Fick supercravings efter naturgodis när jag hade slutat så var tvungen att springa in på Ica och inhandla detta.. Väl hemma blev jag bjuden på tomatsoppa med macka och en semla till efterrätt...för att fira att Jacob fått nytt jobb! Hurray!! Min bästabästa kille:)

Idag tog jag lite sovmorgon och planen är nu att bege sig till Friskis klockan 12 för ett gympapass.
Ska på massage imorgonkväll och gissar att jag kommer få stå över träningen på fredag pga det...så gäller att köra på idag och imorgon:) Börjar jobba klockan tre, ska höra om tider nästa vecka och se om jag kan få klart besked gällande sommaren. Hade varit så skönt. Känner att lite depp är påväg igen...känns som livet står lite still. Har suttit och skrivit på en grej idag som förhoppningsvis ska fixa till det. Går en spännande höst till mötes hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0