Nyklippt!

Hemma igen efter ett snabbt och kallt besök i Lund. Felberäkning att ta conversen märkte jag ganska snabbt, solskenet bedrar idag. Håller just nu på att fixa ihop lite lunch...mozzarella-, pesto- och tomatmackor. Mums! Kaffe till det, kan inte bli bättre.

Försöker visa upp min nya frisyr.. Lite svårt att se kanske...inga större förändringar egentligen. Men betydligt kortare, nu är allt det gamla och slitna borta. Skönt! Det är även ordentligt uppklippt och urtunnat. Frisören la i lite dust it(tror jag det heter..den lilla röda burken) för att skapa volym. Något jag annars brukar jobba mot. Känner mig lite fluffig, men tänker tvinga mig att ha det utsläppt på jobb idag. Försöker så smått:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0