Melodifestival och Hipp

Big happening igår som sagt, Melodifestivalen!!! Wohoo, taggad till tusen då det var alltför längesen jag var ute och dansade järnet till schlager. Kom till Biffen vid sju och möttes av orden att jag och Tove skulle vara snälla och vara tysta i tio minuter så att hon kunde plugga klart. Kuuul inställning;) Löste det genom att vi gick och hämtade pizza...med bea!! Wohoo, jag tog en egen medan Tove och Emelie delade. Bad choice säger, då den gick ner lätt. Mums!! Emelie kalasade på mina överblivna kanter, hon blev inte mätt.. Kollade Mello och röstade som tokar på Salem...och lite på Anna. Lite småsorgsna över att inte Salem vann...men nöjda med kvällen likväl. Premiär på Hipp för min del, gillades skarpt då det till 85% spelades schlager. Dock är jag nog mer förtjust i Helsingkrona, då jag tyckte det blev för mycket spring och för lite dans när det fanns två dansgolv. Menmen, sjukt kul kväll i alla fall.. Bildregn!!

Snyggast på Hipp!!
Obligatorisk partybild... Kände mig så fin i klänning som jag lånat av lillasyster. Ovant med bara armar, men det funkade. Paljetter, svart, guld och rosa var temat.

En av toadörrarna på Hipp var ett skämt, den var avtagen och vänd uppochner.. Men toan funkade:p



Skönt att ha en pelare att luta sig mot när promillen är hög..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0