Lördagens middag

Måste ju säga några ord om middagen hemma hos Sara igår. Alltså där har vi en tjej som kan laga mat, hon är så sjukt duktig!! Supergod gryta med potatis, rostade rödbetor och sallad till. Tror att det var cheesecake vi fick till efterrätt. Inte helt säker, men fantastiskt gott var det i alla fall. Vi var nog tio tjejer, hade riktigt roligt:) Brukar bli lite nervig när jag ska träffa massa folk jag inte känner, men detta gick över förväntan. Alla var så glada, trvliga och pratiga. Var nästan sugen på att hänga med ut bara för att vi hade så kul, men till slut tog min ansvarsfulla sida överhanden;) När de andra drog till Tangopalatset för att dansa salsa så drig jag hem för att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0