Lite blandat

Kom hem i förrgår efter en skitrolig helg i Göteborg. Hann med att göra en massa och känner att jag fått en inblick i Millans Göteborg. Shopping har verkligen prioriterats, både de vanliga kedjorna och second hand. Fyndade bland annat en klänning jag spanat in på Gina Tricot, sänkt från 249 till 99!! Men bästa fyndet var ändå jeansen jag köpte på Prickig Katt. Tyckte de såg fina ut och när jag testade dem så satt de som en dröm.. Pris? 98 kronor! Funkar;)

Har även hunnit med utgång X 2, folktom klubb på fredan, earth hour-firande och pub på lördan.
Kände mig lite utanför på firandet då 85% av de deltagande hade dreads. Men det var kul att få uppleva. Har frullat på två trevliga ställen som jag planerar att släpa med mig babe till om vi tar en gemensam tur till Götet längre fram.

Igårmorse var jag sjukligt nervig och planerade att ringa Moblilia klockan 8 för att fråga om jobb.
Kvart i får jag mess om att jobba där 10-16, blev helt darrig när jag skulle svara, haha! Men jag fick det plus att de hade sparat en tid till mig idag...9-16:) Så glad man blir. Ska höra om mer tider denna vecka, annars får jag nog boka på poolen då där ligger ute en hel del.

Pratade med mamma igår och fick reda på att mormor krockade med sin bil i lördags...
Blev helt stum, reagerade inte alls utan satt bara tyst. Som tur var hade hon haft änglavakt, men har fått en skada på nacken och måste ligga superstilla ganska länge. Plus en bruten fotled. Men enligt min moster som såg mormors bil efter olyckan så kunde det gått så mycket värre. Fick någon typ av insikt någon timme senare och grät en stund i Jacobs famn. Tur att du finns min babe. Vill åka och hälsa på mormor, men då de haft vinterkräksjuka på sjukhuset så får man inte det än. Men så fort man får så tänker jag stå där!! Min fina mormor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0