Ledig torsdag

Tog lång sovmorgon idag, slog upp ögonen vid halv elva och kände mig likväl trött.. Ledig idag, vilket ger mig fruktansvärd ångest. Fattar inte varför jag inte bara kan njuta av att vara ledig och ensam en dag. Hallå, jag jobbar ju liksom imorgon igen. Frågade om tider nästa vecka igår, hoppas få positivt svar imorgon. Kan jobba måndag till torsdag, sedan drar jag till Göteborg!! Wohoo, längtar!

Dagens planer är att inte lägga mig i fosterställning och gny, haha!!
Nä, ska ner och se om det möjligtvis finns en tvättid då Jacob helt missade att tvätta mina träningskläder senast. Dett hade till följd av jag luktade svettig gammal gubbe när jag var på gymmet:p Försökte se oskyldig ut och hålla avstånd från alla andra, men ändå!! Hoppas på en tid nu klockan 12. Annars ska jag fortsätta skriva på det jag höll på med igårkväll och pilla lite med kläder. Träning? Vore inte helt fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0