Latte 2 Go!

Usch, har sovit superdåligt inatt:( Legat och vridit och vänt mig hela tiden, inget kändes bra. När Jacob stack till jobb strax innan åtta så gav jag upp och steg upp istället. Typiskt, när jag inte börjar jobba från 15. Menmen, nu är jag här i alla fall. Frukosten är intagen och har även hunnit diska det som var kvar sedan igår. Gjorde det innan frullen så jag kunde njuta riktigt ordetligt sen.. Kaffe, frukostbulle och ägg, mums!! Tittar på Nyhetsmorgon och målar naglarna i nyfyndat nagellack från H&M. Latte 2 Go heter det, kan ju inte bli mer perfekt. Föll stenhårt för trenden och har varit sugen på att testa de nudefärgade naglarna nu ett tag. Ser riktigt fint ut so far:)

Dagens planer är att sticka iväg till Ica och hämta mina nya skor... Hurray, hoppas nu bara att de passar!! Funderar på att kolla om det finns tid att få brynen ansade, de börjar bli lite vilda. Får kolla. Solen skiner så en cykeltur kommer sitta fint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0