Kort dag..

Den här dagen har gått supersnabbt, tänk vilken skillnad det är på att börja 12 och på att börja 15. Gutt med en sån dag den här veckan i alla fall, imorgon börjar jag klockan 12.. Ska inte gnälla, bad ju om det själv. Gäller att utnyttja tiderna väl;) Har tjatat om mer tider, hoppas få besked imorgon..verkar som det kanske finns någon. Det är så man får göra om man inte kan få längre vikariat. Tjata, tjata och tjata lite till. En vecka i taget. Fortsätter så länge det ger resultat. Trivs ju så sjukt bra!! De är underbara mina kära kollegor:)

Trodde jag skulle bli serverad fiskpinnar när jag kom hem, men babe pallade inte laga mat så blev bjuden på kycklingkebab istället. Haha, de rike de kan! Riktigt gott:) Har pratat med mamma lite, blir inte så ofta när bägge är busy. Maria opererades i tisdags och det har gått så bra så. Hoppas kunna åka till Svedala och fika med henne nästa vecka. Måste ju se resultatet;) En tråkig sak mamma berättade var att lillebror Erik blivit blåst på 5000 spänn(!!!) av en bedragare på nätet.. Fyy faan!! Ångest så det vrålar om det! Stackars lillebror:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0