Frukostbullar..

Trots obeskrivlig trötthet lyckades jag roa mig riktigt bra efter jobb. Tur att det är nerförsbacke hem alltså, var sjukt seg. Väl hemma åt jag goda mackor med salmaim brie och paprika..mm! Sedan bestämde jag mig för att baka frukostbullar, bra tajming då jästen gick ut idag:) Precis när jag skulle börja upptäckte jag att smöret var slut, bara att springa iväg och köpa. Blev frukostbullar idag, härligt att ha i frysen och kunna plocka fram till frukost. Lyxigt:) Kanske kan locka fram min kärlek till frukosten igen, den har legat nere nu ett tag ju. Gillas inte!

Har även varit duktig och vikt tvätt.
Bra!! Nu är här så fint så här hemma. Hann även måla naglarna innan babe kom hem och det serverades nybakat till kvällsmat. Nu är det dags att sussa, jobar kväll imorgon. 15-20.15, lite träning innan skulle inte sitta fel. Hoppas på sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0