Fre 5/3-10

Var tvungen att köra på en riktigt vårig outfit idag.. Känns som det inte funkar att klä sig mörkt och murrigt när solen skiner så vackert. Mina dagar ser ganska så likadana ut för tillfället, särskilt den här veckan som ju mest bara bestått av jobb. Hinner inte träna idag, vilket ju alltid gör mig ledsen:( Sista matchen på söndag, hoppas vi spelar bra. Vill ju avsluta på topp!

Linne: Gina Tricot
Kofta: H&M Divided Black
Tajts: H&M Everyday
Klocka: Casio
Frisyr: Läskigt liten hästvans, långa luggen fäst med klämmor med gröna stenar från H&M. Kändes knappt som jag knappt hade något hår kvar innan när jag tvättade håret. Lustigt, för det ser ungefär likadant ut som innan när det är utsläppt. Men tofsen är liten...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med att ha håret utsläppt?

2010-03-05 @ 11:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0