Fortfarande ensam...

Trodde Jacob skulle komma hem vid sju, men där trodde jag fel. När jag ringde honom vid kvart över fick jag beskedet att de precis skulle börja äta middag. Lite snopet då jag ju trodde att han skulle komma hem och äta med mig. Menmen, blev till att laga mat till bara mig själv. Lax stod på menyn, hittade ett recept på arla.se...lax i ugn tillsammans med paprikafräs och bea. Lät ju super...dock hade vi ingen bea så fick bli hollandaise istället. Tror nästan det var bättre. La i lite färska champinjoner i paprikafräsen också...blev megagott. Serverades tillsammans med rivna morötter och ett stort glas vatten. Till efterrätt blev det kaffe:)

Har ägnat kvällen åt att läsa bloggar och skriva på en grej inför sökningen till höstens studier. Börjar känna mig lite stressad trots att det nästan är en månad kvar till det är sista ansökningsdag. Men vill göra detta ordentligt, känns som jag bara får en chans. Och jag vill ju så gärna!!

Kommentarer
Postat av: B.

Skriva på en grej? Lite diffust

2010-03-17 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0