För små:(

De passade inte:( Fan att man ska ha så stora fötter då! Sur jag blir. Som tur är så görs de i större storlekar så har nu förpackat skorna väl och ska sticka iväg till Ica och returnera dem. Sedan är det bara att vänta igen..men det får det vara värt för jag vill så gärna ha dem..

Salongen var stängd, ska titta förbi innan jobb också och se om den har öppet då...
Annars får det va till nästa vecka. Efter cykelturen stack jag iväg till Pildammarna och sprang två varv. Var inte supersugen egentligen, men kändes som det var tvunget med tanke på det fantastiska vädret. Är sjukt varmt ute, överväger på fullt allvar att inviga min nya vårjacka idag:) Får se, är en liten fegis som jämt blir förkyld..och det kanske är kallt ikväll. Menmen, kanske. Nu ska jag skutta in i duschen och sen blir det lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0