Fattig men fin..

Hade en bra dag på jobb igår, gick riktigt snabbt trots omständigheterna..dvs att jag var på barnavdelningen;) Var och hämtade ut min cykel innan jobb, härligt att kunna fara fram igen. Lite tempo liksom. Reparationen gick på 610 spänn!! Kände hur jag helt plötsligt gick från välbärgad till fattiglapp, haha! Samma visa varje månad. Menmen, behöver min cykel..pallar inte gå överallt.

Idag är en glad dag, för idag ska jag till frisören:) Ännu mer pengar som rullar ut, men det behövs verkligen. Min man har inte tuktats sedan i september så det behövs. Blir att fara till Lund, där min favoritfrisör huserar. Gött att hinna göra det innan jobb...kommer känna mig jättefin. Blir bara toppning, förhoppningsvis lite urtunning och uppklippning. Ser framemot att bli ompysslad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0