Bra dag...

Lugn dag på jobb...en måndag helt enkelt. Har kört nya varor hela dagen, Dam och Divided. Så mycket fint, blir ju ganska så shoppingsugen. Menmen, får inte!! Efter jobb var jag inne och reklamerade mina supersköna vinterstövlar då de gått sönder där bak:( Ville egentligen inte, men köpte dem med baktanken att kunna ha dem nästa vinter också...och det går ju inte när de redan pajat. Nu är jag lite kluven om jag ska invetsera i ett par andra lite varmare skor eller köra på converse och hålla tummarna för att våren snart är här... Hmm...

Efter jobb drog jag till Friskis och gymmade
. Hade glömt vattenflaska och hänglås så var tvungen att inhandla det. Massa folk, alla crosstrainers var upptagna när jag skulle värma upp så fick cykla istället. Inte lika kul, men jag blev varm i alla fall. Snabbt pass, sedan hem för dusch och middag i form av spaghetti och köttfärssås..

Fick mess av Millan idag...nästa fredag åker jag till Göteborg för att hälsa på henne.
Ser framemot det som bara den, kommer bli så kul. Känns lyxigt att ha tillgång till en inhemsk gudie, så jag slipper känna mig så vilsen;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh Karin! Jag längtar också en massa! Känner mig helt barnsligt lycklig över att du ska komma hit :)

2010-03-21 @ 22:58:34
Postat av: Camilla

Åh, Karin! Jag längtar också en massa! Känner mig helt barnsligt förtjust över att du ska komma hit och hälsa på :)

2010-03-21 @ 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0