Bokklubb, jobb, Mello och vila...

Oj, redan söndag! Har ju hunnit hända en massa saker. Trevlig bokklubbskväll hemma hos Sara i fredags. Boken visade sig vara lite svårdiskuterad, men samtidigt uppkom lite skilda åsikter. Och sen pratade vi om massa annat också såklart, som alltid. Sara hade dukat upp en buffé av snacks...supergott som alltid. Jag åt lätt mest, som vanligt. Därför jag föredrar att äta och umgås med mina volleybollvänner. Vårt ätförmåga är mer synkad;)

Lördagen bjöd på jobb 9-15, rullade på bra men blev lite irriterad då syftet med att jag var där inte fylldes riktigt.
Hade jag varit den som satte in folk hade jag tagit mig en titt på detta. Menmen, kul dag i alla fall:) Skönt att gå hem klockan tre.. Hann ta det lugnt hemma tillsammans med Jacob, sen skuttade jag in i duschen och gjorde mig fin inför kvällens partaj. Pizza, cider och Melodifestival tillsammans med Emelie och Tove. Vi höll stenhårt på Salem...men det gick ju inte så bra. Höll dock Anna som tvåa, så får väl tycka det är okej. Men ändå...inte. Jaja, dränkte våra sorger och tog taxi till Hipp för några timmars dans. Jag gav upp först... Tog taxi hem, riktigt lyxig kväll.

Idag tvingade Jacob mig ur sängen vid tolv.
Sedan dess har vi hunnit vara på Willys och handla, vika tvätt, diska och fika med babes föräldrar. Solen skiner idag, vilket gör en på så bra humör. Kvällen kommer bli en lugn historia, måste ladda för veckans jobb...fem dagar är inplanerade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0