Årets första..

Haft en soft men samtidigt flitig förmiddag. Burit upp och ner kläder och organiserat om lite i vår garderober. Skänkte bort lite plats i byrån till Jacob, det var han värd då alla hans kläder typ låg i en stor hög i garderoben. Funkar inte!! Nu är det så fint så...hoppas bara det håller i sig.

Då solen sken så vackert fick jag ett ryck och gav mig ut på en löprunda.
Årets första, och jeez vad bra den var. Bra tempo och flås, och vilket väder! Riktig vårkänsla, varmt och härlig luft. Stretchade ute på gården efteråt och njöt i fulla drag. Satsar detta år på att vara extra noga med stretchingen, framförallt med mina vader då de är extremt spända och korta. Känn som jag alltid lutar lite framåt, redo att ta ett steg. Men det jobbar vi på. Nu känner jag mig ganska nöjd med mig själv och min lediga. Ska skutta in i duschen och sedan fixa lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0