12-20.15...igen.

Tredje dagen med schemat 12-20.15, känner att det börjar ta på en. Imorse var jag helt snurrig när jag gick upp, är nu inne på andra koppen kaffe och känner att det börjar släppa så smått. Har varit ganska busy dagar med mycket kunder och många sjuka i personalen. Pust!! Igår var jag ensam på golvet under en timme samtidigt som jag hade proven = ta alla telefonsamtal. Menmen, kul att få jobba:) Hoppas på att få tider nästa vecka också, har fiskat lite efter det..

Känner mig redan lite stressad med tanke på att jag måste sticka direkt från jobb till träning.
I måndags sprang jag nästan till Heleneholm, då min cykel ju är punkterad. Lämnade in den igår och ska hämta den nu innan jobb. Snabb service..gillas starkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0