Trött måndag

Har knappt kunnat sova något alls inatt, härlig morgon att vakna upp till. Steg upp nästan direkt efter att babe gett sig av till jobb, trots utebliven sömn pallade jag inte ligga kvar längre. Trist, med tanke på den fina, nybäddade sängen. Sover normalt sätt alltid så sjukt bra i rena och krispiga lakan...men inte inatt:-( Kommer nog slockna rejält ikväll efter jobb istället. Hoppas kan man ju alltid..

Har annars startat denna dag med teknikstrul.
Ville lägga in en ljudbok i iPoden då den jag just nu lyssnar på snart är slut. Bad Jacob hjälpa mig med det, men fick till svar att jag ju själv visste hur man gjorde. Sa att det bara skulle bli fel om jag gjorde det själv, men fick ändå ingen hjälp. Tror ni det gick bra eller?! Så f***n heller att det gjorde. iPoden låste sig och inget fungerade.. Satt i 20 minuter och försökte ringa Jacob innan han svarade.. Nu är det fixat, boken är inlagd och jag kan bege mig mot parken.. Nästa gång ska jag tvinga babe att hjälpa mig.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0