Tors 3/6-10

Kameran är fortfarande urladdad, detta måste vara fixat till lördag. Då är det ju fest, lär säkerligen finnas en del att dokumentera=) Men tills dess får jag kröka rygg så att (nästan) hela jag kommer med.

Topp: H&M Everyday
Byxor: Chinos från H&M Divided Black
Örhängen: Pärlor som jag fått i present av Jacob
Kommer även addera klocka från Runns.se, vita tygskor från Eurosko...och jacka.
Inte bestämt riktigt än men lutar åt denna. Nyfyndad från Tradera. Lite kul att den är från H&M...jag kunde dock inte bestämma mig när vi hade den i butik men ångrade i efterhand att jag inte köpte den. Men nu är den min, blev lite billigare också tror jag visst=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0