Tis 22/6-10

Jag är helt sned på vilken dag det egentligen är.. Igår trodde jag vid flera tillfällen att det var tisdag och nu precis fick jag för mig att skriva onsdag som rubrik. Blir lätt så när jag jobbar helg, tappar uppfattningen lite. Idag är det iaf tisdag och jag jobbar kväll. Surprise!! Känns som jag gör det typ varje dag hela sommaren:-P Jaja, fick iaf lite sovmorgon idag då jag glömde att jag ju skulle tvätta klockan sju. Kom på det vid tio när jag skulle ut och springa, men då kändes det lite sent. Får sticka ner och kolla om det finns tid någon annan dag...

Superfint väder idag, sprang i linne:-)
Blev korta turen idag och sedan skön stretch nere på gården. Den har blivit så fin nu sedan den gjordes om.. Hoppas på att kunna ha en grillkväll där snart. Idag fyller Jacobs syster Maja år. Grattis!! Tråkigt nog missar jag kalaset pga jobb.. Har dock fått i uppdrag att slå in presenten, så lite delaktig blir jag ju;-)

Häpp, här är jag idag!!

Vilket meck det är att inte ha kameran hemma, måste se till att återbörda den snart..
Linne:
H&M Everyday
Kjol: H&M Logg
Skor: Vita tygskor från Eurosko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0