Sommarledig!

Ledig! Jobbade 9-15 idag och nu är jag ledig i två hela dagar! Hurray!! Midsommar imorgon och solen skiner från en klarblå himmel. Hoppas det håller i sig, iaf kan hela dagen spenderas ute i Majas och Patriks trädgård. Hoppashoppas! Tänk vad skönt att få sitta i gröngräset och dricka cider och äta midsommarmat. Mmm, längtar!

Skuttade precis ur duschen efter en löptur i värmen..
Svettigt som satan och lite stressigt. Men ville hinna med en runda då jag ska på massage klockan 17.50. Och massören brukar inte tycka att man ska träna på en 1-2 dagar efter, så gällde att passa på. Känner på mig att det kommer bli brutalt;-) Kan behövas, känner mig lite stel.. 

Ikväll blir det fotbollskoll i Folkets Park igen..
Denna gång tillsammans med babe, Tove och Biff. Danmark möter Japan, heja de röde!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0