Sedan sist...

I torsdags kom jag en timme för tidigt till min massage, vilket innebar att jag ju egentligen inte behövt stressa alls. Använde den extra timmen  till att strosa runt på stan. Köpte en knälång jeanskjol från Weekday, nedsatt från 600 till 112. Härligt! Blev efter detta mörbultad vilket ledde till träningsledigt fram till måndag.

I fredags var det midsommarafton och jag steg upp vid åta för att tvätta.
Tog det superlugnt, lallade runt och åkte till Willys för att handla grejer till salladen...medan Jacob bakade bröd. Sen kom Jacob på att vi var sena så då fick vi stressa. Men jag tycker vi kom i ganska bra tid. Fantastisk trevligt midsommar! Satt ute i det fina vädret, åt och drack gott, dansade runt stången och när solne gått ner gick vi in och spelade dansspel. Som det visade sig att jag var grym på;-)

I lördags åkte jag och babe till Beddinge för att hänga och hälsa på min familj.
Hade packat bikini, men det visade sig totalt onödigt då vädret var mulet och trist. Hängde lite inne, kollade teve och jag och Maria bokade in en tur till Ullared tillsammans med farmor och farfar. Ska bli superkul! Sen tog jag och Jacob en tur med vovvarna innan grillen startades. Riktigt nöjd med vår endagsutflykt..

I söndags jobbade jag 10-18.15. Butiken var packad trots det vackra vädret...folk är galna.
Jublade när jag kom ut och solen fortfarande sken:-) På kvällen besöktes Boomers tillsammans med Jacob, Biff och Tove. Såg Argentina besegra Mexico och käkade mumsiga burgare..

I måndags och igår har jag jobbat och varit ute och sprungit..
Spännande värre, märks direkt när vardagen är tillbaka. Men till helgen är jag ledig och då vankas det fest! Tittar framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0