Party Party!!!

I lördags efter jobb begav jag och Biffen oss mot Lund och Annies examensfest. Var sjukt glada när vi upptäckte att det inte skulle börja förrän klockan sju, eftersom det innebar att vi skulle vara i tid. Trodde vi... Annie hade missuppfattat, eller bara inte lyssnat när hennes kompisar sa adressen...så hon hade gett oss helt fel adress. Vi vandrade runt på Klostergården i 30 minuter, letade och försökte ringa Annie som inte svarade. Biffen bev hungrigare och hungrigare och jag tappade min påse så att en cider gick sönder och en liten ciderfontän skapades.. När vi till slut höll på att ge upp...ja då ringde Annie!! Hurray, vi kom till festen till slut. Och hade superkul!! God mat, massa dricka, lite lekar och dans. Skoj!

Mina fina tjejer:-)
Älska att partaja i byxdress! Sjukt bekvämt och snyggt! Enda gången det var lite jobbigt var när jag blev akut kissenödig och knappt höll på att få av mig den, haha! Men det gick!

Tack för en supertrevligt fest Annie!! Kommer sakna min fina vän så mycket nu när hon ska fara till huvudstaden och göra karriär;-) Men lovade typ att komma tillbaka igen, så nu är det väl bara att hålla tummarna. Pratade om att jag och Biffen ska åka upp och hälsa på henne i sommar, måste antagligen försöka fixa och trixa lite med mitt schema om det ska gå.. Men det kan det ju vara värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0