Onsdag

Idag skiner solen från en klarblå himmel, så mycket härligare än gårdagens regn. Har varit uppe med tuppen och kom precis ut ur duschen efter att ha varit på gymmet. Bra driv idag, kände mig först lite småseg men kom igång efter 20 minuter på crosstrainern..  Hade huvudvärk igår när jag kom hem, gissar att den berodde på vätskebrist och på att det var sjukt tempo på jobb. Så jädrans mycket folk!! På en tisdag!! Vi fattade ingenting.. Huvudvärken fanns kvar när jag vaknade imorse, men verkar ha gett med sig nu.. Puuh, palla gå till jobb när huvudet svider:P

Jobbar 12-20.15 idag med...måste sticka dit lite tidigare då jag ska handla innan jag börjar.
Partyoutfit och kofta till lillebror. Sista dagen som det är klubbdag idag ju, då måste man ju passa på:) Hittade min tilltänkta partystass i rätt storlek igår, nu ska den bara testas. Hoppas den sitter lika fint som jag föreställer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0