Onsdag for real

Idag, när det nu är onsdag på riktigt, så står en lång arbetsdag på schemat; 12-20.15. Känns sådär, men vet att en av mina favoritkollegor jobbar samma tid så det ska nog funka. Efter idag har jag bara ett morgonpass kvar innan två dagars ledighet. Känns som jag har många jobbdagar på raken denna sommar. Är nu inne på sjätte dagen av sju, nästa vecka jobbar jag sex dagar i följd. Menmen, funkar. Ska bli skönt med två lediga helger:-)

Steg upp strax efter sju idag och var på gymmet vid kvart över åtta.
Målet var att vara där åtta, men det är ju så skönt med lång och lugn frukost. Bara slappa, äta, dricka kaffe långsamt medan man kastar ett halvt öga på Nyhetsmorgon. La på lite extra vikter idag under passet, kände att det var dags. Kände mig lite seg och var trött i benen på vägen hem...kanske hade med det att göra. Skön känsla iaf...och njöt riktigt ordentligt av den långa, varma duschen efteråt:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0