Ons 16/6-10

Har fortfarande inte fått ändan ur och gett mig ut i det vackra vädret. Men nu så! Ska så sakteliga börja bege mig mot jobb, på vägen dit tar jag en omväg till ÖoB.. Badrumsskåpet ska inventeras, verkar vara de enda som har kvar mitt favoritschampoo. Hoppas de fortfarande har det bara.. Känner mig inte superrolig idag, fick blir enkelt med trashade jeans och reafyndad svart t-shirt. 23, 50 tror jag den gick på.. Livar upp det hela lite med en stor fin rosett:-)

Kul att man går färg i färg med väggen. Härligt;-)
T-shirt: NY! H&M Modern Classic
Jeans: Trashade, avklippta från Gina Tricot
Örhängen: Hjärtan från Gina Tricot
Klocka: Testbild från runns.se
Skor: Röda tygskor från Skopunkten
Rosett: NY! Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0