Ny tidning

Blev sugen på att köpa en tidning igår när jag var på Coop. Har på senaste tiden tröttnat lite på tidningar som Glamour och Cosmopolitan så valde istället Amelia Kropp och Skönhet. Denna typ av tidning klarar jag inte av att läsa de perioder då jag tränar dåligt, då de bara medför ångest och understryker över hur lat jag själv är. Men när jag nu kommit igång så bra med min träning så kändes den underhållande och peppande. Hittade lite styrkeövningar som jag blev lite sugen på att pröva...vill ju gärna komplettera allt löp med att även få lite muskler.

Upptäckte dock att detta är en specialtidning som endast utkommer två gånger om året.
Och jag läser faktiskt lite snabbare än så.. Får väl se om det finns någon annan trevlig i samma genre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0