Mån och tis

Igår väcktes jag tio i åtta av att de ringde från Mobilia och frågade om jag kunde jobba. Hade sen innan bestämt att jag inte ska jobba några kvällar denna vecka. Nästa vecka drar mitt sommarschema igång och vill passa på att iaf vara ledig på kvällarna nu.. Men fick ett pass 9-16, vilket ju var perfa! Dagen gick supersnabbt, jag hann knappt med:-) Tråkigt väder bara, var så sjukt sugen på att springa men kändes inte superpeppande med ösregn. Cyklade hem iklädd mitt vackra regnställ, käkade middag och avvaktade något. Vid sju lättade det och jag begav mig till Pildammarna. Kändes riktigt bra!! Skönt att va på de igen efter en blöt och soft helg..

Har fått ett pass idag också, blir 7-14.
Gillar jag skarpt, tycker om att få gå hem tidigt. Har fått i uppdrag att se över strumpavdelningen då den gapar öde. Känns lagom, gå och pilla lite.. Kör supersofta stilen idag i nytt, långt linne, korta svarta tajts och liten jacka...allt från H&M:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0