Mån 21/6-10

Blev en riktigt härlig löprunda idag när jag väl kom iväg. Strålande sol, dock lite blåsigt och med tanke på att jag blivit lite snuvig så är jag nöjd med mitt beslut att ta på mig övertröja. Värmen har ännu inte riktigt velat komma, trots sol. Menmen, får det nu bara hålla i sig så kanske det kan bli sommar även detta år..

Så här ser jag ut idag...soft, men samtidigt fint om jag får säga det själv:-)
Shortsdress: H&M Divided Red
Strumpbyxor: Leomönstrade från H&M
Klocka: Testbild från runns.se
Örhängen: Pärlor som jag fått av Jacob
Skor: Vita tygskor från EuroSko

Närbild på min fina frisyr. Har tvinnat håret på bägge sidor om benan för att sedan fästa ihop det men en snodd i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0