Lördag

Hoppade umgänget igår...som den tråkmåns jag är. Var så trött att jag ville lägga mig ner och gråta precis utanför butiken efter att jag äntligen fått sluta. Men det gjorde jag inte. Istället cyklade jag hem, gjorde kaffe och fruktsallad med fil och placerade mig sedan framför ett avsnitt Morden i Midsomer.. Sommarfeeling!

Idag är det jobb igen, men sedan är jag ledig!!
Wohoo, bara jag står ut till 18 så får jag min belöning sen. Examensfest hos Annie i Lund, ska bli supertrevligt. Kvällens partystass består av en jumpsuit..mycket spännande! Funderar mest över hur jag ska klara av toalettbesöken, de brukar ju bli frekventa under alkoholintag. Menmen, det får lösa sig! Trivs iaf alldeles förträffligt bra i min jumpsuit, superskön! Blir svarta strumpisar till, för att undvika pyjamaskänslan något..och så vita converse. Tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0