Jobb...och lite shopping

Även denna dag inleddes med jobb klockan 7. Kom upp lite sent dock, Jacob påstod att jag hade sagt att jag var påväg upp innan han snoozade. Har jag inget som helt minne av. Menmen, kom i tid i alla fall. Dagen gick hyfsat snabbt, fast jag jobbade en timme längre än igår. Shoppade lite på jobb, två toppar i samma modell som min röda...nu blev det en vit och en militärgrön. Även ett par militärgröna chinos fick följa med hem...de sitter perfekt! Hurray, är så sjukt inne på den färgen just nu och chinos är ju typ det skönaste man kan bära. Testade ett par på Gina Tricot igår, men fy vad hemskt de satt. Stramade, skar in och hade sig...samtidigt som de var för stora på vissa ställen. Min kropp är nog en H&M-kropp, haha!

Passade även idag på att köpa om en långklänning som inhandlades på H&M Trend igår..
Får ju ingen rabatt när jag inte jobbar, fastpoolare har ju inte rätt till personalkort:-( Trist tycker jag, men vad göra. Funkade ju så här med. Riktigt fin klänning iaf, randig och bra längd. Tror den invigs på Petras inflyttningsfest på lördag. Mycket partande nu, skoj!

Nu är jag ledig från jobb fram till måndag då mitt sommarschema drar igång. Gutt med lite sommarlov;-) Ska ta en tur hem till föräldrarna imorgon, planerat promenad och gos med vovvar samt en löprunda i bokskogen. Hoppas på bra väder bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0