Inledningen av veckan..

Två första sommajobbsdagarna avklarade, idag blir det till att jobba kväll.. Känns helt okej då det betydde sovmorgon, lugn frukost och en morgontur till gymmet. Lugnt och skönt där, kan bero på det vackra vädret:-) Hurray, solen skiner idag! Känner att jag typ måste ut och göra något innan jag börjar jobba klockan 15, jag vet bara inte vad. Hmm..

I måndagskväll hade vi avslutning med volleybollen. Snyyft!! Var hemma hos Annika och åt soppa med en massa gött i.. Mums!! Åt så jag blev helt apatisk, inte visst jag att soppa kunde vara så gott. Fick fina medaljer av Jessa, då vi ju faktiskt kom tvåa i allsvenskan. Hon fick sin avskedspresent av oss, ett inramat lagfoto:-) Tjusigt värre!

Igår jobbade jag tidigt, 7-15.
Dagen spenderades bland annat åt att plocka rea på Logg Sport! Tror ni jag fyndade eller?! Rean är typ enda gången jag uppdaterar mina träningskläder, annars är det alltid något som kommer före. Men nu fick jag påfyllt. Kände att jag var värd lite nytt nu när det går så bra med träningen. Det blev två tjocktröjor varav en var lite längre och med 3/4-ärmar. Fina! Plus en klarblå löpartröja och ett ljusblått linne. Är sjukligt nöjd och två av plaggen har redan invigts:-) På kvällen efter jobb fick vi besök av Biffen som hjälpte mig att färga håret. Bjöd henne på middag i form av vegetarisk tacos som tack för hjälpen. Kollade fotboll och slappade i soffan efter att hon ljusat upp mig. Körde på mörk gyllenblond denna gång...känns dock mest mörk. Menmen, skönt med en uppfräschning:-)

Ett av mina fynd!
Kommer vara så snygg när jag kutar runt vid Pildammarna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0