Ingen bra morgon...

Idag är ingen bra dag:-( Kan inte riktigt sätta fingret på varför, men so far känns den inte bra alls. Vaknade upp alldeles svettig, snoozade en massa och kände mig totalförvirrad när jag slutligen rullade ur sängen vid 8. Jacob ville pussa mig hejdå, men var blöt och kall i skägget. Gillas inte!! Och vädret är kass, grått och mulet. Blää, skitdag. Hoppas den blir lite bättre snart. Jobbar kväll idag, precis som alla andra fredagar hela sommaren:-P Ska ut och springa innan det, regnet får stilla sig tills jag kommit in igen.

Igår var, till skillnad från idag, en bra dag.
Var ledig och inledde dagen lugnt och rofyllt. Promenerade bort till Södervärn för att köpa Sommarkort och sedan ta bussen till Svedala. På vägen till bussen stack jag in på en salong och fick mina bryn noppade. Min kollega tipsade mig om denna salong, som dels endast är för kvinnor och dels ligger närmre mitt hem.. Mycket bra! Brynen blev så fina så, och det gick på 50 spänn. Bra skit!

Hemma i Svedala lunchade jag först med mamma och slappade i trädgården tillsammans med vovvarna, bok och en stor kopp kaffe. När jag kände mig röd och hade tröttnat på att ligga still så gick jag en runda med Kvick och Acke och sedan körde jag ut till Bokskogen och sprang 7 km. Gick mycket bättre än förra veckan, tror vädret påverkade en del:-) Blev sedan bjuden på middag, i form av fiskburgare, innan jag tog bussen hem till Malmö igen. Fin dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0