Gårdagens äventyr...

Varför regnar det??!! Jag blir så trött, här är man ledig och har planerat en trevlig löptur. Och så öser regnet ner. R*ven!! Jaja, blir väl till att avvakta och hålla tummarna för att det spricker upp. Får vika lite tvätt så länge.. Känner mig sugen på att vara lite flitig nu inför helgen när jag och babe är lediga tillsammans. Så mycket trevligare med ett rent och fint hem ju.

Var hemma i Svedala igår. På väg dit gjorde jag en liten omväg in på Skopunkten och bytte ett par skor. Min tanke var att istället ta ett par sandaler, men då mina tår ser fullkomligt idiotiska ut så fick det va. Blev ett par röda tygskor istället, fina grejer som döljer krokiga tår.. När jag kom ut ur butiken hade det börjat ösregna (surprice!!) Tur att leoparaplyet var med, synd bara att det står emot vind ungefär lika bra som ett drinkparaply. Men, det höll iaf.

Hem till Svedala kom jag, tog en lång runda med vovvarna, kom hem och pratade med mamma och tog sedan moppen ut till Bokskogen för 7 km.
Det var kallt som satan att köra, hade egentligen tänkt låna bilen men lillasyster behövde den. Burr, kallt! Löprundan gick sådär, är nog lite förkyld då jag typ inte kunde andas ordentligt. Det kom typ inte in tillräckligt med luft:-P Menmen, det gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0