Flitig morgon denna lediga dag:-)

Ledig dag!! Likväl skuttade jag ur sängen vid sju.. Eller, skuttade är fel att säga...släpade är mer nära sanningen. Är så sjukligt morgontrött, finns egentligen bara två dagar om året då jag skuttar ur sängen. Min födelsedag och julafton, dock har piggheten även dessa dagar avtagit med åren. Menmen, upp kom jag och ner i tvättstugan bar det av för att klara av det tvättberg vi lyckats samla på oss. Jädrar vad skönt det ska bli när det är klart. Nu är iaf allt upphängt och tumlat...ska ner och hämta upp det sista snart:-)

Har även hunnit med att diska, vika kläder och dammsuga denna morgon...plus att jag i detta nu håller på och kalkar av kaffekokaren.
Flitigt!! När tvätten är klar ska jag packa ihop mig och fara mot Svedala. Blir en mellanlandning på Skopunkten, ska försöka lämna tillbaka ett par skor som är alldeles för små. Köpte dem på nätet och läste igår att man får returnera även dessa i butik. Har dock plockat av alla lappar, men håller tummarna för att det ska gå vägen ändå.. Efter det blir det rak kurs mot Svedala och promenix med gosehundarna:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0