Fest, brunch och sportsbar!

Mitt hurrande över Jacob igår blev en enda stor flopp!! Hade bestämt en tjänst som skulle skicka ett sms när han gick i mål. När det hade gått över tre timmar hade jag varken fått något sms eller sett Jacob. Nu sitter babe i soffan bredvid mig, men något sms har jag ännu inte sett röken av:-P Teknikens under! Vädret var dessutom inte jättekul, kallt och blåsigt. Kom hem vid kvart över åtta, skulle iväg på fest halv nio. Så blev det inte. Sladdade in strax efter nio och fick några trevliga timmar. Lite väl hög musik för min smak, gillar att höra vad personerna bredvid mig säger. Menmen. Jag kom aldrig riktigt igång, så valde att promenera hem när de andra skulle dra ut. Lånade ut min kamera till Tove och Emelie, hoppas de har kvar den:-)

Idag firar jag och babe 2,5 år tillsammans! Detta har firats med brunch på restaurang Översten, längts upp i Kronprinsen. God mat och fantastisk utsikt!! Jeez, 26:e våningen. Inte illa! Åt halvt ihjäl oss, jag klämde bla två våfflor och ett wienerbröd, är det festdag så är det. Missade dock att de hade ägg och bacon:-( Tur kanske, annars hade jag inte kommit hem levande.
Kollar fotboll och softar just nu, kvällen kommer senare att fortsätta i ätandets tecken. Jag har bokat bord på sportsbaren Boomers och ska bjuda min älskade på middag där samtidigt som vi ska se Tyskland möta Australien. Hoppas det blir en bra match:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0