Drömmar om sommar...

Sitter i köket och frullar i detta nu...babe har precis gett sig av till jobb. Jag ska iväg om typ en timme då jag jobbar 9-16 idag. Skönt med tidig dag, ska träna med lillasyster i eftermiddag. Kul!

Sitter och tänker på sommaren.
För trots att vädret inte övertygar så är det ju mycket som talar för att sommaren likväl är påväg. Får flashbacks från när man var liten och sommar endast och bara innebar ledighet. Ofta ner i Beddinge för min del. Minns skolavslutningsdagen, man satte på sig finklänning och satt sedan på ett gymnastikssalsgolv, sjöng sånger och hörde rektorn säga blahablaha.. Och efter det. Ja, då var man ledig! I nästan tre månader! Guud, vad skönt!! Min sommar kommer istället bestå av jobbjobbjobb...med ett litet break för resa till Kroatien. Mitt mål i sommar är även att så ofta som möjligt pallra mig ner till Beddinge så jag får uppleva lite av barndomens sommar. Lugnet är ju så mycket större där, och det kan behövas mitt i allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0