Äntligen!

Så var denna helg till ända! Har varit riktigt tungt på jobb med massa folk och totalt kaos. Menmen, goa pengar att se framemot nu iaf:-)

Hade en trevlig kväll i Folkets Park igår.
Gjorde quiz som vi kom tvåa i, åt supergod grillad kyckling med inte fullt så god pastasallad till och såg Danmark besegra Kamerun med 2-1. Lustigt, med tanke på att det efter tjugo minuter av matchen kändes som det skulle bli en enkel seger för Kamerun. Men, i sportens värld kan vad som helst hända.

Idag möttes jag av en nystädad lägenhet, en renbäddad säng och en middagslagande karl som uppmanade mig att gå in och sätta mig och vila i väntan på maten:-)
Blev sedan serverad en god middag, inklusive efterrätt och kaffe. Har haft det sämre.. Kvällen har sedan spenderats i soffan framför matchen mellan Brasilien och Elfenbenskusten. Ingen superrolig match; filmningar, ett handsmål och catfights.

Var frusen som bara den när jag kom hem från jobb. Skuttade i mitt senaste traderafynd, svart luvtröja från Gul&Blå. Kostade mig 100 kronor inklusive frakt...när den kom hem till mig satt lappen kvar. På den stod det 599 kronor. Såna fynd gillar jag:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0