Going wild!

Min tanke var att denna månad skulle gå i sparandets tecken.. Hittills har det gått sådär, haha! Började med att jag beställde ett par skor igår.. Äntligen ett par låga, vita converse! Från LaRedoute, där man med rabattkod fick 50% på valfri vara. Nice! Får bli födelsedagspresent till mig själv:-) Inte långt kvar nu ju!!


Idag var jag tillbaka på jobb igen. Kändes riktigt bra, dock var jag trött som bara den. Var tvungen att stiga upp klockan 7 imorse för att tvätta, dåligt med tvättider och pallade inte vänta tills på fredag med att bli av med berget från resan. Nu är det fixat och ska bara vikas. Well, efter jobb blev det shopping. Fick med mig lite fina grejer hem...dock ska de testas en gång till innan jag bestämmer mig helt:-P Shoppade även presenter...till Milla och Jolin! Ja, nu har Jolin kommit!!! Eller nu och nu, hon kom den 17 juli. Men då var vi ju inte hemma, så fick träffa henne först igår. Hon var så söööt!!! Jag blev helt tårögd, så fin! Och så liten. Köpte jättefina grejer till båda tjejerna, ska bli kul att få ge dem det på onsdag när jag träffar dem uppe i Sandviken. Beger mig dit direkt efter jobb imorgon, härligt med minisemester...behövligt;-)

En del av Jolins present. Är de inte hur söta som helst. I storlek 10-12, pyttesmå!

Kom hem strax efter fyra...bara typ en timme efter jag slutat.
Det första jag gjorde var att göra en beställning...hos H&M! Haha, I´m sick! Menmen, vissa saker vet jag att de kommer bli svåra att få tag på i butik...och när jag nu har personalrabatt även på nätet så varför inte. Gäller att passa på:-)

Klänning till fyndpris, 49.50!

Fin kofta, på erbjudande, så 49.50 även för den.
Tänkte först ta svart, men tänkte det kunde vara kul med lite variation:-)

Bas, alltid bra. Och fin var den också.

Gäller att hitta de plagg som skriker ens namn..
Typ denna! Rött kan aldrig bli fel.

Om jag ska vara helt ärlig så blev det lite mer grejer än detta..
Men de får bevistas senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0