Tors 1/7-10

Så har ännu en månad av detta år passerat. Känns iaf härligt att sommaren kommit igång nu...hoppas det håller i sig!

Idag jobbar jag kväll och har ägnat förmiddagen åt att baka bröd, springa en runda och till att ta upp och sortera alla mina kläder och skor som låg i källaren.
Nu stoltserar fem påsar med grejer som ska skänkas bort. Lillasyster ska få ta sig en titt innan det bär av till Myrorna. Försökte vara hård, varför spara sånt jag inte använder? Måste börja tänka mer när jag shoppar...men det är svårt. Drabbas ofta av plötsligt förälskelse...som dock svalnar fort;-P Menmen, ska försöka blir mer eftertänksam. Nu har jag precis käkat fiskpinnar och nypotatis till lunch, mums! Avnjuter en kopp kaffe och ska strax bege mig mot jobb.

Linne: H&M Everyday
Kjol: H&M Logg
Frisyr: Inbakade flätor på var sida om benan. Hästsvans
Nagellack: Vitt från Depend
När jag satt och plockade med kläderna innan så insåg jag att jag faktiskt har en massa kläder som är riktigt fina..
Men när jag sedan skulle klä på mig så kunde jag likväl inte hitta något som fick mig att känna mig fin och bekväm. Skumt! Men nu känns det bra iaf, min långjol är så satans bekväm:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0