Sol och bad

Måndag igen, dags att ta tag i denna vecka. Har inlett dagen med att kuta upp och ner till tvättsugan. Skönt att få det fixat, tvättar lakan för första gången på länge då vårt torkrum äntigen blivit klart. Rummet kan dessvärre inte mäta sig med det jag hade i Lund, men betydligt bättre än så som vi hade det innan iaf. Jobbar kväll denna dag och planerar att spendera lite tid ute idag. Blir en tur bort till Pildammarna så fort jag fixat andra omgången tvätt.
Förutom att partaja denna helg hann jag även med en hel del strandhäng. Underbart att ta sig till havet och bara ligga och gotta sig i solen. I lördags blev det Scaniabadet nere i västra hamnen tillsammans med Biffen. Låg på bryggan och stekte. Inte det mjukaste, men så skönt i solen. Igår blev det Ribban i någon timme tillsammans med Biff och Maria. Härligt det med, gillar egentligen bättre att ligga i sand. Synd bara att botten är så äcklig:-P Idag svider min rygg, den del som vid löpturerna brukar täckas av linne har blivit lite bränd. Svider en del så blir att köra täckande idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0