Lördag 31/7-2010

Baby blev lite besviken när jag sa att jag inte skulle komma upp...så nu har jag lite dåligt samvete. Menmen, tror det kommer bli bra. Dock visade det sig att han inte kommer hem på måndag som jag trodde...han vet inte när han ska komma hem. Nu satte längtan in tusenfalt, men kan ju knappast tvinga hem honom när jag bara jobbar. Suck! Saknar...

Idag står jobb på schemat, lite segt när solen skiner igen.
Piggar upp mig lite med nymålade naglar och reafyndad topp från JC.. Slank in där igår innan jobb och fyndade tre grejer på slutrean:-)

Topp: NY! JC
Byxor: Gamla, älskade chinos från H&M Divided Black som jag stod och strök klockan halv tolv inatt, bara för att kunna ha dem idag:-)
Klocka: Testbild från runns.se
Naglar: Turkost, U Must Have This från H&M
Skor:
Låga, vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0