Lite spontant sådär..

Igår, medan vi satt och kollade fotboll, började mamma och jag prata om att vi ju någon gång skulle åka till Fredrikdalsteatern i Helsingborg. Jag har tjatat om det länge...känns som något man ska ha upplevt. Började prata om lämpliga datum och insåg att det enda som fungerade var på torsdag, dvs imorgon. Upp med datorn och kolla biljetter, och vips så hade vi bokat! Haha, så imorgon efter jobb blir det utflykt. Ska bli jättekul:-) Årets föreställning heter Gröna Hissen och förutom Eva Rydberg så är även Johan Ulveson med, bland andra..

Har börjat inse att augusti nog får bli en sparandets månad för mig..
För jeez vad mycket pengar som rullat, rullar och kommer rulla iväg under juli månad.. Teater imorgon, spa till helgen(julklapp från babe, men jag har valt till en ansiktsbehandling), Glorias på söndag, Ullared nästa onsdag, The Ark nästa torsdag och sedan en vecka i Kroatien. Pust, jag kommer bli fattig. Men kul är det iaf;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0