Lite pics från helgen

Översta bilderna är från när vi var på restaurang Store Thor...mums!! Jag var iklädd min nya, reafyndade klänning från Gina Tricot. Tog en storlek större än jag brukar ha (pga att min storlek inte fanns) och gillar riktigt mycket att den sitter så skönt lös. Fick lite panik inför Kroatienresan då jag känner att jag endast kommer vilja gå i klänning...lagom långa, så man slipper vara rädd för att visa gumpen:-P Denna är perfekt. Precis som Jacob.


Bild 1: Maten, huvudrätten! Fantastiskt gott!
Bild 2: Blev bjudna på drink och jordnötter innan avfärd till restaurangen. Vi satte oss ute, var ju en riktigt varm kväll.
Bild 3: Baby i den underbara sängen..
Bild 4: Jag, pratandes med mormor, hemma hos Tilla och Pia. Märkte inte när Jacob tog bilden...därav den döda uppsynen;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0