Jobb, pannkakor och lite shopping

LEDIG!!! Hurray, kändes fantastiskt skönt att kliva ut i solskenet och blåsten efter nio timmar i butiken.. Strosade in på Malmborgs och köpte mjölk, pannkakor och färska hallon och blåbär. Snuskigt dyrt med färdiga pannkakor...men eftersom jag är ensam hemma och inte kunde tänka mig ett värre öde än att behöva göra egna så fick det bli så. Så går det när du lämnar mig ensam hemma babe;-) Lite kul att pannkakorna hette "Berts pannkakor" och hade en tecknad Bert Karlsson på förpackningen.. Fick mig att tänka tillbaka på semestern(som jag längtar tillbaka till så mycket!!!) och särskilt på en av de roligaste kvällarna då en hetsig diskussion ägde rum. Jag lyssnade bara halvt...hade ju en Sex on The Beach att fokusera på;-) Bert och Ny demokrati var inblandad iaf, så mycket minns jag..


Imorgon ska jag och Biff ner till västra hamnen och spana in beach-SM. Hade hoppats på att få se Tora och Camilla, spanar in deras blogg lite då och då...hade varit kul att se dem spela. Men nu meddelade Biffen att T och C dessvärre åkte ut i kvartsfinalen. Attans!! Menmen, hoppas på att få se lite kul spel iaf. Ska träffa Emelie vid tio, hoppas det blir bra väder..
Idde Y/D Jersey Shirt SEK 449, WESC - NELLY.COM92-12 SEK 169, Viveka Bergstrom - NELLY.COM
Spanade in Nellys slutrea...då de även bjöd på fri frakt tom idag. Dessa fina saker döck ner i korgen...tröjklänning från WeSc och guldörhängen från Viveka Bergström. Hittade en rabattkod som jag mig ytterligare 50 spänn rabatt, gillas!! Men nu måste jag verkligen trycka på pausknappen innan jag är helt ruinerad;-) Jobbigt bara när jag börjat känna uppladdningen inför skolan.. Så kul att köpa grejer som man vet att man ska få gå runt och vara fin i medan man lär sig massa kul, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0