Igårkväll.

Kvällen igår var toppen! Tuffetåg upp till Helsingborg som gick hur snabbt som helst. Kan bero på att vi pratadepratadepratade hela vägen. Snabbt stopp på 7eleven för proviantering, därefter buss ut till Fredriksdal. Satte oss på en slänt och åt matsäck, njöt av parken och tittade på folk.. Hade varit lite orolig att våra platser typ skulle vara bakom en buske, med tanke på att vi bokade så sent...men de var hur bra som helst. Rolig föreställning, lite olik andra saker jag tidigare sett därifrån, men riktigt kul. De kan sina grejer, skådespelarna. Skrattade riktigt ordentligt fleera gånger. Efteråt promenerade vi till stadsbussen, kutade till tåget...och sedan fick mamma kuta till sin buss också. Tur att hon är en atlet;-) Var hemma typ vid tolv..

Idag jobbar jag kväll, sedan är jag ledig två dagar.
Längtar lite extra då dessa två dagar bla ska spenderas på spa i Ystad:-) Ska bli superskönt!! Men innan dess ska denna dan klaras av.. Löprunda är planerad, i övrigt tar jag det lite som det kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0