Grillkväll med föräldrarna

I måndags jobbade jag sent, blev kvar i butiken till 22 för att plocka upp varor. Fick upp en massa nytt, riktigt kul. Och igår gick jag in en timme tidigare än vanligt, dvs klockan 8. Puuh, var riktigt seg vid klockan 15, när jag äntligen fick gå hem. Men det är kul på jobb just nu och har varit skönt med några lite lugnare dagar när man kunnat fylla på och ordna i butiken. Kul med lite mer ansvar också:-)

Mådde sådär igår, ont i magen:-(
Valde att hoppa min löprunda, dels pga av det onda men även pga av tidsbrist. Skulle ju ha grillkväll tillsammans med Lasse och Kerstin och mamma och pappa. Svängde in på Mobiliabuketten och köpte en massa fina blommor till vårt hem efter jobb, sedan snabbade jag mig hem för att vika tvätt, baka bröd, röja i lägenheten och göra sallad. Babe var duktig och skötte handlandet.

Hade en supertrevlig kväll:-)
Satt nere på gården och åt det grillade. Förutom kött bjöd vi på sallad, potatissallad, haloumi, nybakat bröd och vitlökssås. Mums!! Då det ju spelades semifinal i fotbollsvm så valde vi att flytta upp till lägenheten lagom till desserten som bestod av kaffe och jordgubbar med vaniljglass.. Mums, det också! Är riktigt nöjd med vår kväll, har velat detta så länge... Härligt att det blev av och blev så lyckat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0