Fredag

Redan fredag...jäklar vad dagarna rinner iväg! I tisdags efter jobb susade jag norrut med Sandviken som mål. Tillbringade kvällen, hela onsdagen och torsdagförmiddag där tillsammans med Jacob, Kerstin, Lasse, Milla, Maja och Jolin.. Har lekt trilla-leken tills jag svettades som en gris och fått hålla och snusa på liten bebis. Ååhh, vad fin Jolin är! Nästan så man vill ha en egen;-) Haha, skoja bara Jacob.. Hann även med en löprunda som nästan tog knäcken på mig...inte bra det där med semester:-p På onsdan gjorde jag och Jacob Sölvesborg. Det går ganska snabbt. Babe shoppade loss på MQ medan jag reafyndade ett par vita tygskor från Vagabond...plus bra, låga strumpor från Textillandet(min och Lasses favoritbutik i Sölvesborg;-))

Igår och idag har jag jobbat kväll...och imorgon blir det heldag, 9-18.15.
Pust, får ångest bara jag tänker på det. Menmen, gäller att se pengarna bakom slitet. Och på söndag är jag ju faktiskt ledig och ska få träffa min lilla Biff för första gången på hur länge som helst:-) Hade egentligen tänkt åka upp till Sandviken, men bangar då jag inte pallar.. Ska istället hänga med bästis och spana in beach-SM så pågår för fullt nere i västra hamnen. Ska bli kul:-)

Har under kvällen roat mig med att prata telefon - med mormor, Emelie och Jacob.. Puuh, örat glöder. Har förutom detta även hunnit med att måla mina naglar turkosa... Lite crazy sådär, typ flera månader efter alla andra. Men! Det är först nu jag blivit sugen...när man äntligen fått lite färg:-) Så lacket U Must Have This inhandlades idag...39,50 gick det på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0