Fredag, äntligen fredag!

TGIF! Jobbar kväll idag så inledde dagen med att gå och köpa frallor till frukost.. Mmm, riktigt skönt att promenera ut i mysbyxor medan alla andra stressade till jobb. Bakade bröd, idag igen då det igår blev en katastrof. Hade missat en superviktigt ingrediens så brödet blev litet, hårt och tungt som en sten:-P Men idag kom allt med och brödet blev så gott!! Yummie! Sedan körde jag vanliga rundan borta vid Pildammarna...kändes segt idag. Jobbigt med andningen. Inte kul, men jag klarade hela rundan iaf.. Och nu har jag ju lite ledigt så det ska nog ordna sig.

Hann träffa babe och pussa lite på honom innan jag var tvungen att ge mig av.
Fixade lite ärenden innan jag började jobba; hämtade paket på Ica, gjorde inköp inför imorgon på Systemet och köpte baslinnen på H&M.. Arbetsdagen var överraskande lugn för att vara en fredag. Stod två timmar i proven, vilket inte gillas alls...menmen!

Nu är jag hemma och har precis bokat biljett till The Arks konsert på Sofiero den 15 juli!!!
Hurray!! Ska bli så roligt! Sara och någon av hennes kompisar ska också dit, känns sjukt bra att ha en svägerska med så bra musiksmak:-) Är taggad till tusen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0