Tyst...

Babe ringde från jobbet tidigare idag...men jag kunde inte prata med honom då jag knappt har någon röst:( Trist! Detta till följd av en förkylning, överdoserande av nässpray och en herrans massa skrikande hela helgen. Men får nog tycka att det är värt det, fast känns skumt att typ kunna säga ett halvt ord innan rösten dör..

I helgen hade Suz på sig en så tjusig klocka.
Har sett den modellen på ett flertal bloggar den senaste tiden och är småsugen på att införskaffa en själv. Som ett färgglatt komplement till min älskade Casio som ju funkar till allt. Suz hade en vit, om jag köper en kommer den självklart vara röd;)

Denna kommer från smalslips.se
Kostar 499 kronor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0